Przejdź do głównej zawartości

Wyróżnienie

Otrzymałam wyróżnienie od Renii. Bardzo dziękuję :) to już moje drugie wyróżnienie.
Wyróżnienie wyróżnieniem, a prace pracami.
Haft jest dla mnie sposobem na wyciszenie. Godziny spędzone z igłą w ręku pozwalają pomyśleć, przemyśleć i poszukać rozwiązania. Wszystko i wszyscy gdzieś biegną, a ja wołam STOP.
Skończyłam kilka prac i muszę w końcu jej zaprezentować, ale wszystko w swoim czasie. Działam cały czas tylko nie widać tego na blogu.

Pytania:
1. Jaką techniką lubisz wykonywać prace ?
Haft krzyżykowy :)
2. Ulubiona Pora roku ?
Wiosna!!!
3. Ulubiona potrawa ?
Zupa ogórkowa - mniam
4. Ulubiony kolor?
Niebieski
5. Wolisz ranek czy wieczór ?
Ranek :)

Ja wyróżniam:

Moje pytania:
  1. książka czy film?
  2. biel czy czerń?
  3. kot czy pies?
  4. morze czy góry?
  5. radio czy telewizja?



Komentarze

Prześlij komentarz