środa, 4 stycznia 2012

Zakupy

Wczoraj dotarła do mnie prawie po miesiącu oczekiwania moje zamówienie z coricamo.
Ucieszyłam się jak mała dziewczynka na wiadomość wizyty w cukierni :)

Paczka zawierała dwa pudełka na mulinę z 100 tekturkami do nawijania muliny w każdym, nawijarkę, pisak spieralny, siedem kolorów muliny cieniowanej Ariadna, kanwę na metry 15 ct i dwa arkusze kanwy 14 ct, nici żyłkowe, mulinę MADEIRA- Metallic, sześć opakowań koralików. 




Moja lista życzeń jeszcze nie została do końca wyczerpana. Mam nadzieję, że urodzinowa paczka będzie równie bogata jak tak świąteczna.

11 komentarzy:

  1. Zakupy jak widać bardzo udane. Teraz tylko podziwiać rzeczy z nich tworzone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapasy na nowy rok - dobra rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz czas zabrać się za robótkowe szaleństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy, ale postępowanie sklepu niezbyt mi się podoba. Miesiąc na realizację zamówienia to przesada, nie zamawiałam tam jeszcze i chyba nie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to teraz do roboty!!! :DD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy udane :)
    Pewnie masz duże plany ich wykorzystania, czyli sporo radosnej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy - coś co lubimy najbardziej !! są SUPER tylko pozazdrościć =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po takich zakupach to dopiero będą powstawać cuda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj do mnie też wkrótce zawita spóźniony mikołaj i też się pochwalę :) Nie dziwię się Twojej radości.

    OdpowiedzUsuń