Przejdź do głównej zawartości

TUSAL - GRUDZIEŃ

Ostatnia publikacja TUSALowego słoika. Nie udało mi się zapełnić słoika pomimo moich chęci. Nie skończyłam trzech prac jakie miałam zaplanowane na ten rok.
Pora już rozliczyć się z TUSALu 2011 i rozpocząć przygotowania do nowego 2012.


Wesołych Świąt!
Niech tegoroczne Święta przyniosą Tobie wiele radości, uśmiechu, miłości najbliższych. Niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia a Nowy Rok niech będzie dla Ciebie najszczęśliwszym rokiem pod słońcem!
Wszystkiego najlepszego!


--------$
-------$$
------$$$
-----$$$$
----$$$$$
---$$$$$$
--$$$$$$$$
-$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$
------II
------II

Komentarze

  1. Ale pełny słoik i jaka różnorodność! Za jakąś nie wiadomą przyczyną przeoczyłam wcześniej ten wpis, Tym bardziej serdeczne składam życzenia pieknych dni oktawy Bożego Narodzenia i bardzo szczęśliwych dni nadchodzącego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zapełnieniu słoiczka widać, że nie próżnowałaś. Wszystkiego dobrego na Nowy Roczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dla Ciebie również Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz