Przejdź do głównej zawartości

Choinka pod choinkę #2


Mikołaj mnie dzisiaj odwiedził :) Paczuszka z wymianki od Moja "wytwórczość" - chica111


Zawieszka jest śliczne. Zdjęcie nie oddaje jej piękna. 
Iza czyta w moich myślach. Ja też miałam w planach frędzelki i łańcuch z koralików. Metodą prób i błędów doszłam do wnioski, że nie dam rady tego zrobić.

Oto moja ulubiona kawowa czekolada :))))))
Karteczka śliczna i życzenia podnoszące na duchu.
Wycinanki śliczne - muszę zabrać się za projektowanie kartek :)
Koronka miodzio.


Uwielbiam takie kartki. Jestem zachwycona.

Tutaj zaparło mi dech w piersiach. Bałam się otworzyć pudełeczko... jeszcze je zniszczę. Delikatnie, powolutku i otworzyło się. Piszczałam jak mała dziewczynka. 

Jaka góra przydasi. Kwiatuszki, gwiazdki, listeczki, puzzle, wycinanki z książki. 
Dziekuję, dziękuję, dziękuję!


Bardzo dziękuję za tak wspaniałą wymianę.



Komentarze

  1. Fajna zawieszka, a te frędzelki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że paczuszka już dotarła a do frędzelków (z muliny) potrzebne było szydełko. Mam nadzieję, że wszystko kiedyś się przyda a czekolada też jest moją ulubioną.
    Pozdrawiam IZa N-P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za piekności prezentujesz :) Same cudeńka! A co do czekolady to również moja ulubiona! Mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden wzorek, a tyle pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ją już u CyberJulki i bardzo mi się spodobała, szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz