Przejdź do głównej zawartości

Choinka pod choinkę #1



Moja "choinkowa" paczuszka powędrowała do -pusi-.
Przygotowałam zawieszkę na drzwi lub ścianę. Jest to moja pierwsza praca tego typu. Jaki efekt uzyskałam pozostawiam waszej ocenie.
Choinkę ozdobiłam papierowymi gwiazdkami/śnieżynkami.



Jeszcze słówko na temat drugiej strony zawieszki. Wymyśliłam sobie, że materiał ma być świąteczny. Koniecznie musi być czerwony wzorek. Nie znalazłam materiału ma miarę moich oczekiwać, więc w dwa dni wyczarowałam taki materiał.  Ucieszyło mnie to, że zawieszka będzie w 100% moja. Już mam pomysły na kolejne takie kawałeczki materiału :)


Komentarze

  1. bardzo pomysłowa choinka :-) pięknie ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  2. już widziałam u pusi:) piękne dzieło a ten"tył" to mnie zatkał-to masa pracy, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna zawieszka taka świąteczna i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała zawieszka! A ten materiał na tył ozdoby totalnie mnie rozbroił! Jesteś perfekcjonistką! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja opinia jest taka :) że fantastycznie wyszła Ci ta zawieszka, spokojnie może robić następne :) super, pomysłowa a materiał na pleckach to wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz