niedziela, 12 sierpnia 2012

11 pytań !


Do zabawy zaprosiła mnie Karolina.

Pytania:
1. laptop czy komputer ?
2. książka czy e-book ?
3. słońce czy deszcz ?
4. ciepło czy zimno ?
5. auto czy autobus ?
6. rower czy motor ?
7. fotel czy kanapa ?
8. SONY czy Samsung ?
9. truskawki czy maliny ?
10. czytanie czy haftowanie ?
11. prysznic czy wanna ?

Moja pytania:
muzyka czy tekst?
książka czy film?
wiosna czy jesień?
biel czy czerń?
kot czy pies?
mieszkanie czy dom?
morze czy góry?
północ czy południe?
kanwa czy len?
radio czy telewizja?
jabłko czy gruszka?

Kto ma ochotę niech odpowie :)
Pozdrawiam :) idę nadrabiać zaległości.


1 komentarz:

  1. Próbowałam odpowiedzieć na powyższe pytania jednoznacznie ale mam problem, ciężko mi się w niektórych przypadkach zdecydować tylko na jedną odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń