wtorek, 29 maja 2012

Kochając Większą Kobietę

Mam zaszczyt gościć u siebie książkę "Kochając Większą Kobietę".
Jakie było moje zaskoczenie gdy po powrocie z pracy odkryłam paczkę dla mnie!!! Dostałam książkę!!! Paczka zawierała oprócz książki inne wspaniałości przygotowane przez Barbarę



Zakładka mnie zwaliła z nóg.Takiej jeszcze nigdy nie miałam. Jest śliczna, Będę jej często używać.
Podkładki powaliły mnie z nóg. Piszczałam ze szczęścia. Stałam się posiadaczką takich cudowności.Sama nie umiem szydełkować.
Dziękuję Pani Barbaro za takie piękne prezenty.
Dziękuję za czas poświęcony na stworzenie podkładek.
Dziękuję za śliczne zakładki.
Dziękuję za miłe słowa i pozdrowienia.

Jeszcze dwa zdania o książce. Przekroczyłam już "setkę" i zdążyłam  się popłakać ze śmiechu i wzruszenia. Czytam bardzo powoli, bo nie chcę aby coś mi umknęło. Muszę też mieć trochę czasu na stworzenie prezentu dla następnej osoby z listy "podaj dalej".

3 komentarze:

  1. świetne prezenty!
    czekam zatem niecierpliwie na książkę, bo gdzieś tam w kolejce jestem... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prezenty dostałaś, no i cieszę się, że książka się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Moniko, mam nadzieję,że wszystkim tak jak mnie książka będzie podobała.
    Prezenciki... drobiazgi, ale miło, że podobają się.

    OdpowiedzUsuń