piątek, 2 marca 2012

Zabawa " Podaj dalej"

Witajcie :)
MADLINE z Na moim poddaszu zaprosiła mnie do zabawy z "Podaj Dalej" pt." Wymień 5 kosmetyków bez których nie ruszasz się z domu"

Zasady zabawy:
- podać 5 kosmetyków bez których nie wychodzisz z domu,
- podać nazwy firm, można dodać zdjęcia,
- info kto Cię zaprosił do zabawy,
- zaprosić kolejne 5 blogów do zabawy.


1. Krem do rąk Oriflame
- chyba już go nie ma w ofercie, ale wiosna się zbliża więc zimowy krem już się kończy.
2. Jedwab odżywka w spray'u  Joanna
- do włosów suchych i zniszczonych, po zabiegach fryzjerskich. Spray ułatwiający rozczesywanie JEDWAB dedykowany jest do włosów suchych, matowych, zniszczonych zabiegami fryzjerskim.
3 Ziaja Sopot SPA - PŁYN MICELARNY
- używam tylko płynów tej firmy. 
4. WIBO Odżywka do Paznokci z Jedwabiem
- dostałam na urodziny i używam regularnie. Paznokcie już mi się nie łamią. Długo się trzyma na paznokciach, a to podstawa.
5. Kofeinowy roll-on pod oczy marki Garnier NutriDermist
- mam cienie pod oczami i walczę z nimi wszelkimi sposobami. Kosmetyk, który mi pomaga i działa na mnie. "Trzy godziny Twego snu nie wystarczą nie wystarczą, byś był zdrów"

Do zabawy zapraszam :

Nie ma przymusu przyjęcia zaproszenia :)

1 komentarz:

  1. Fajnie podpatrywać jakie kosmetyki komu pasują :)

    OdpowiedzUsuń